неделя, 3 май 2009 г.

Трета ваксина - още две седмици и сме навън


Вчера Грави геройски изтърпя поставянето на третата ваксина и вече е почти готов да започне смело да гони комшийските кучета в парка. Като го гледам какъв игривко става със сигурност много ще му харесва да се разхожда на воля. Също и на мен малко ще ми олекне - надявам де поне една от двете работи да почне да прави навън.

Грави е само на три месеца и много обича да скача и да си играе с всичко в къщи. Особено със саксиите с цветя, които от време на време се катурват и той бяга панически все едно е станало земетресение.

Грави е любимеца в офиса на Уеб Гравити. Особено много обича да си играе с връзките на маратонките на бате Роско. А кака Креми много зорко следи да не би да е направил #1 или #2. Разбира се, Крис чисти, но Павката също помага от време на време.

1 коментар:

  1. Пекенезче, а... Симпатяга. Аз гледах дълги години 2 женски дакела. Голяма играчка :Р Обаче ако ме пита някой сега - не бих си взел... И дете и куче - много ще ми станат :D

    ОтговорИзтриване